Załóż konto | Zaloguj

Pan szuka pani Jelenia Góra

Promowane
wczoraj 22:57

Zapracowany , normalny, sympatyczny i atrakcyjny facet, biznesmen szuka Pani. Jak we wczesniejszym ogłoszeniu.. ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Warszawa
wczoraj 22:57
Ogólnopolskie
Warszawa
wczoraj 11:12

Jeśli szukasz fajnego faceta do stałego związku to dobrze trafiłaś. Jestem Marek 29 lat Singiel bez dzieci z poczuciem ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Opole
wczoraj 11:12
Ogólnopolskie
Opole
19 lis 22:55

Hej Dziewczyny . Szukam zadbanej , seksownej dziewczyny ,która chce poznać fajnego faceta 182/85 kg przy którym poczuje ...

Pan szuka pani
Regionalne
Środa Śląska
19 lis 22:55
Regionalne
Środa Śląska
19 lis 19:28

Miły czuły opiekuńczy romantyk poszukuje normalnej i spokojnej kobiety do stałego związku , kogoś dla kogo liczy ...

Pan szuka pani
Ogólnopolskie
Koszalin
19 lis 19:28
Ogólnopolskie
Koszalin
11 lis 05:31

wysoki misiowaty 28-latek szuka pani z jeleniej gory do wspolnych spotkan bez zobowiazan wyglad wiek bez znacznia liczy sie ...

Pan szuka pani
Lokalne
Jelenia Góra
11 lis 05:31
Lokalne
Jelenia Góra
Pozostałe ogłoszenia
wczoraj 22:51

poznam panią + 50 lat do spędzenia miłych chwil ,do soboty jestem w Jeleniej Górze dokładnie w Cieplicach. 45-latek ...

Pan szuka pani
wczoraj 22:51
19 lis 21:30

44-latek 182/82 wolny pozna konkretną i wiedzącą czego chce kobiete szukam osoby która chciałaby coś konkretnego ...

Pan szuka pani
19 lis 21:30
19 lis 00:17

Poznam do miłej znajomości nie koniecznie opierającej się na ... .Jestem żonaty ale czasem brakuje mi rozmów przy ...

Pan szuka pani
19 lis 00:17
18 lis 18:38

Mam 24 lata szukam osoby chętniej na spotkanie towarzystwie celem mile spędzenia czasu 176cm 84 kg sredniej budowy wiecej ...

Pan szuka pani
18 lis 18:38
17 lis 23:09

jutro przyjeżdżam do Jeleniej Góry na tydzień,poznam panią +50 lat do spędzenia miłych chwil.proszę realne i ...

Pan szuka pani
17 lis 23:09
17 lis 17:58

Konkretny facet dla Konkretnej Kobiety. Coś więcej... Napisz, na pewno odpowiem.

Pan szuka pani
17 lis 17:58
12 lis 08:42

Poznam atrakcyjną, na poziomie panią w wieku do ok. 50 lat, z Jeleniej Góry lub bliskich okolic. Stan cywilny bez ...

Pan szuka pani
12 lis 08:42
11 lis 05:31

wysoki misiowaty 28-latek szuka pani z jeleniej gory do wspolnych spotkan bez zobowiazan wyglad wiek bez znacznia liczy sie ...

Pan szuka pani
Lokalne
Jelenia Góra
11 lis 05:31
Lokalne
Jelenia Góra
10 lis 23:47

Mily 40latek pozna mila Pania z Jeleniej Gory i okolic do wspolnych wypadow weekendowych i oderwania sie od codziennosci w ...

Pan szuka pani
10 lis 23:47
06 lis 12:07

witam Panie wysportowany mężczyzna35l z dużym temperamentem tylko dla was Jesli potrzebujecie takiego faceta do miłych ...

Pan szuka pani
06 lis 12:07
06 lis 09:20

poznam kolezanke do wspolnego spedzania czasu film browarek kolacja ;) mam 188cm 34l mile widziana wiadomosc ze zdjeciem ...

Pan szuka pani
06 lis 09:20
05 lis 23:57

Witaj!bede od niedzieli w twoim miescie i szukam towarzystwa damskiego.jesli masz ochote sie spotkac z nietuzinkowym facetem ...

Pan szuka pani
05 lis 23:57
05 lis 08:19

Singel z Jeleniej Góry o ustabilizowanej sytuacji osobistej, zmotoryzowany,prowadzący aktywny tryb życia pozna ...

Pan szuka pani
05 lis 08:19
04 lis 10:51

.... Na początku kilka słów o mnie i o tym czago szukam.... Mam 28 lat, 183 cm, 90 kg i jestem brunetem, jestem w jednym ...

Pan szuka pani
04 lis 10:51
03 lis 21:16

Szukam Kamili z Jeleniej Góry, która dziś się ogłaszała na tym portalu, ale ogłoszenie zostało skasowane zanim ...

Pan szuka pani
03 lis 21:16
02 lis 12:35

Zaproszę pania dzisiaj na piwko i pogawędkę ,zabobrze.

Pan szuka pani
02 lis 12:35
31 paź 22:33

Cześć. Mam 38 lat , jestem szczupłym , 181cm ciemnym blondynem z Jeleniej Góry. Żonaty. Szukam kobiety szukającej ...

Pan szuka pani
31 paź 22:33
30 paź 15:08

poznam miłom paniom z jeleniej g

Pan szuka pani
30 paź 15:08
30 paź 12:05

Poznam fajna i gorrrącą kobietę ( mężatkę również ) do fantastycznych spotkań , bez burzenia ..... Wysoki i ...

Pan szuka pani
30 paź 12:05
30 paź 12:04

Poznam mężatkę z Jeleniej Góry i okolic. Ja żonaty 37 lat , 180 cm , ciemny blondyn. Napisz - odpowiem.

Pan szuka pani
30 paź 12:04
28 paź 12:24

Witam jestem młody 21latkiem z Dolnego Śląska który poszukuje starszej kobiety lub w podobnym wieku przy której niczego ...

Pan szuka pani
28 paź 12:24
27 paź 07:53

Poznam pania,do wspolnego spedzania czasu,moze cos wiecej,mam 48 lat,178cm wzr.wiecej info na mail.Pozdrawiam.

Pan szuka pani
27 paź 07:53
26 paź 16:09

32letni brunet 175cm 84kg pozna dyskretna pania do namietnego romansu, jestem otwarty na kazda propozycje JELENIA GORA ...

Pan szuka pani
26 paź 16:09
26 paź 12:49

Witam Poznam sympatyczną przyjaciółkę do miłej dla obojga znajomości. Panią dyskretną, również pozostającą w ...

Pan szuka pani
26 paź 12:49
25 paź 14:13

Pięćdziesięciolatek, biznesmen, zadbany i kulturalny, wolny i konkretny, pozna panią podzielającą pogląd, że ...

Pan szuka pani
25 paź 14:13
25 paź 03:43

Chętnie poznam Kobietę, która chciałaby spędzać fantastycznie wolny czas w miłym towarzystwie kulturalnego, ...

Pan szuka pani
25 paź 03:43
22 paź 17:05

Witam jestem przejazdem w zielonej i szukam kobiety szalonej na ostra jazdę przygotowana i w skąpe coiuszki ubrana. ...

Pan szuka pani
22 paź 17:05
17 paź 10:48

Pięćdziesięciolatek, biznesmen, zadbany i kulturalny, wolny i konkretny, pozna panią podzielającą pogląd, że ...

Pan szuka pani
17 paź 10:48
16 paź 17:52

jak w tytule szukam stałego stabilnego związku opartego na zaufaniu, miłości, a przedewszystkim na szczęściu. ...

Pan szuka pani
16 paź 17:52
15 paź 20:30

Szukam przijacielke z JG.

Pan szuka pani
15 paź 20:30
14 paź 16:47

wiek i wyglad bez znaczenia... kobieta do popisania o wszystkim i o niczym. moze i spotkania to juz czas pokaze... mam 26 ...

Pan szuka pani
14 paź 16:47
14 paź 11:11

Jeśli szukasz kogoś z kim chciała byś porozmawiać, pójść na spacer. Albo po prostu zrobić coś nowego innego ale nie ...

Pan szuka pani
14 paź 11:11
11 paź 12:47

witaj mam nadzieje ze to trafi do ciebie, czemu wszystko jest takie pomieszane bez sensu, czy jest jakas kobieta pragnaca ...

Pan szuka pani
11 paź 12:47
09 paź 16:02

Jetem kawalerem mam 30 lat , pracuję , jestem zmotoryzowany , potrafię gotować , jestem samotny , opiekuńczy ,i podobno ...

Pan szuka pani
09 paź 16:02
09 paź 09:08

Chętnie poznam troszke szalona a zarazem konkretna kobietke,ktora ma ochote oderwać sie od codziennosci... Czasami spelnic ...

Pan szuka pani
09 paź 09:08
08 paź 08:21

Jestem czystym zadbanym 46 l.poznam pania do wspólnych spotkan we dwoje,wiek bez znaczenia,mozesz być mezatka,zobaczysz ...

Pan szuka pani
08 paź 08:21
07 paź 14:55

czesc. Masz ochote a nie masz z kim ? Lub masz ochotę ale twój partner/mąż jej nie ma ??? Może razem zrealizujemy ...

Pan szuka pani
07 paź 14:55
06 paź 21:52

Poznam mila kobietke chcaca oderwac sie od codziennych trosk i zmartwien,lubiaca mile spotkanie i eksperymenty w lozku.Wypady ...

Pan szuka pani
06 paź 21:52
06 paź 16:48

Witam poznam ciekawa kobietę;)

Pan szuka pani
06 paź 16:48
05 paź 23:16

40 latek chętnie pozna panie,które maja ochote oderwać sie od codziennosci.realne konkretne spotkania. Jeżeli ...

Pan szuka pani
05 paź 23:16
05 paź 18:17

Jestem młodym 24 letnim chłopakiem nie mam śmiałości do kobiet dlatego korzystam z tego portalu. Cenie sobie szczerość ...

Pan szuka pani
05 paź 18:17
05 paź 15:21

Poznam miłą dziewczynę lub mężatke która jet sama w domu , mąż za granicą lub w delegacji aby wspólnie napić się ...

Pan szuka pani
05 paź 15:21
03 paź 20:59

Młody wysportowany i zadbany mężczyzna 35l pozna dojrzałą kobietę po 40 która czuje sie samotna i pragnie cielesnej ...

Pan szuka pani
03 paź 20:59
02 paź 18:15

Hej ,witam. Poznam tu studentke która ma ochote spedzic mile chwile z zadbanym i wesolym mężczyzną.Jeżeli jesteś ...

Pan szuka pani
02 paź 18:15
02 paź 13:19

mlody wysportowany szuka na stale dziewczyny albo kobiety ja 180 65kg nieb oczy pisac tylko powaznie

Pan szuka pani
02 paź 13:19
26 wrz 14:48

Bogaty i szczodry oraz niesamowicie przystojny brunet pozna konkretną i zdecydowaną kobietę do 35 lat. Mile widziane ...

Pan szuka pani
26 wrz 14:48
25 wrz 18:42

szukam pania,pary do wspolnych spotkan w wiadomym celu,tylko konkretne,ja 49 lat czysty,zadbany.Pozdrawiam.

Pan szuka pani
25 wrz 18:42
25 wrz 18:40

Poszukuje pani,wolnej, mężatki,do milych spotkan we dwoje,jestem czysty zadbany,48l,176cm.wzr.wolny.Tylko konkretne ...

Pan szuka pani
25 wrz 18:40
24 wrz 13:46

Witam! Mam 35 lat jestem z wrocławia i chętnie umile czas rimmingiem kobietą do 45 lat.Wymagam higieny/

Pan szuka pani
24 wrz 13:46
19 wrz 12:59

Mam 180 cm, poszukuje Pani, która czuje się samotna. Chętnie popieszczę i w pełni zadowolę miłą istotkę. Najlepiej z ...

Pan szuka pani
19 wrz 12:59

Kategorie w Jeleniej Górze

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie